Youth STEAM Capacity Builder (KA210)

Financira: Agencija za mobilnost i programe Europske unije

Sredstva za provedbu: 60.000,00 €

Partneri: Novosadski edukativni centar (Srbija)

Trajanje projekta: 1.9.2025. – 30.11.2026.

Glavni ciljevi:

  1. Poboljšati organizacijske mogućnosti u digitalnom STEAM obrazovanju razvijanjem održivih unutarnjih struktura, kreiranjem okvira digitalnih kompetencija specifičnih za organizacije za rad s mladima, dizajniranje alata za implementaciju i uspostavljanje protokola za prekograničnu razmjenu znanja.
  2. Unaprijediti kapacitete članova organizacija i volontera u području naprednih metodologija digitalnog obrazovanja i specijaliziranih tehnika STEAM facilitacije, istovremeno stvarajući program certificiranja za internu izgradnju kapaciteta.
  3. Razviti inovativne STEAM obrazovne izvore, uključujući digitalni repozitorij za trening osoblja, modularni kurikulum primjenjiv različitim demografijama mladih i alate za mjerenje obrazovnog utjecaja i učinkovitosti. 
  4. Uspostaviti održive sustave upravljanja znanjem kroz međuorganizacijsko mentorstvo, digitalne platforme i procedure osiguranja kvalitete obrazovnih programa.

Korisnici: primarni korisnici su članovi projektnih timova partnerskih organizacija, volonteri, youth workeri, dok su sekundarni korisnici lokalne organizacije za mlade i obrazovne institucije 

Aktivnosti:

  • Koordinacija i menadžment projekta zajedno s organizacijom početnog sastanka
  • Kreiranje inovativne STEAM platforme za e-učenje
  • Kreiranje online programa digitalnih alata za STEAM obrazovanje
  • STEAM aktivnosti za mentalno zdravlje
  • Razvoj i kreiranje STEAM društvene igre te mentorski program
  • Organizacija događaja STEAM Eco-Hackathon

Rezultati:

  • održan uvodni sastanak
  • kreirana online platforma koja nudi besplatne STEAM sadržaje na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku
  • održan mrežni program u trajanju od 6 tjedana o digitalnim alatima u STEAM području za 10 članova projektnog tima i 10 volontera
  • razvijen kurikulum koji integrira mentalno zdravlje i obrazovanje u STEAM području
  • kreirana STEAM društvena igra u fizičkom i mrežnom izdanju koja sadrži obrazovne materijale na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku
  • održan dvodnevni događaj „STEAM Eco-Hackathon“
  • provedena temeljita evaluacija projekta

Vijesti iz projekta