Youth STEAM Capacity Builder (KA210)
Financira: Agencija za mobilnost i programe Europske unije
Sredstva za provedbu: 60.000,00 €
Partneri: Novosadski edukativni centar (Srbija)
Trajanje projekta: 1.9.2025. – 30.11.2026.
Glavni ciljevi:
- Poboljšati organizacijske mogućnosti u digitalnom STEAM obrazovanju razvijanjem održivih unutarnjih struktura, kreiranjem okvira digitalnih kompetencija specifičnih za organizacije za rad s mladima, dizajniranje alata za implementaciju i uspostavljanje protokola za prekograničnu razmjenu znanja.
- Unaprijediti kapacitete članova organizacija i volontera u području naprednih metodologija digitalnog obrazovanja i specijaliziranih tehnika STEAM facilitacije, istovremeno stvarajući program certificiranja za internu izgradnju kapaciteta.
- Razviti inovativne STEAM obrazovne izvore, uključujući digitalni repozitorij za trening osoblja, modularni kurikulum primjenjiv različitim demografijama mladih i alate za mjerenje obrazovnog utjecaja i učinkovitosti.
- Uspostaviti održive sustave upravljanja znanjem kroz međuorganizacijsko mentorstvo, digitalne platforme i procedure osiguranja kvalitete obrazovnih programa.
Korisnici: primarni korisnici su članovi projektnih timova partnerskih organizacija, volonteri, youth workeri, dok su sekundarni korisnici lokalne organizacije za mlade i obrazovne institucije
Aktivnosti:
- Koordinacija i menadžment projekta zajedno s organizacijom početnog sastanka
- Kreiranje inovativne STEAM platforme za e-učenje
- Kreiranje online programa digitalnih alata za STEAM obrazovanje
- STEAM aktivnosti za mentalno zdravlje
- Razvoj i kreiranje STEAM društvene igre te mentorski program
- Organizacija događaja STEAM Eco-Hackathon
Rezultati:
- održan uvodni sastanak
- kreirana online platforma koja nudi besplatne STEAM sadržaje na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku
- održan mrežni program u trajanju od 6 tjedana o digitalnim alatima u STEAM području za 10 članova projektnog tima i 10 volontera
- razvijen kurikulum koji integrira mentalno zdravlje i obrazovanje u STEAM području
- kreirana STEAM društvena igra u fizičkom i mrežnom izdanju koja sadrži obrazovne materijale na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku
- održan dvodnevni događaj „STEAM Eco-Hackathon“
- provedena temeljita evaluacija projekta